ست سرم

ست سرم HD

ست سرم HD

خدمت به بیماران وظیفه‌ای مهم تلقی می‌شود و در این راه بسیاری از شرکت‌های معتبر به دنبال تولید تجهیزات پزشکی باکیفیت هستند. یکی از این تجهیزات ست سرم اچ دی بوده که وسیله‌ای برای تزریق مایع درون کیسه سرم به رگ بیمار است و مواد مغذی و دارویی را به بدن بیمار می‌رساند. در این محتوا قصد داریم هر آنچه مربوط به ست سرم HD و مشخصات آن است را بیان کنیم.

همه چیز درباره ست ست سرم HD

ست سرم HD یک وسیله پزشکی است که برای تزریق وریدی داروها به بدن انسان استفاده می‌‌شود. این وسیله به پزشکان این امکان را می‌‌دهد که داروها را در بازه‌‌های زمانی مختلف و با دقت بیشتری به بیماران تزریق کنند. این محصول پزشکی از محفظه‌ای برای نگهداری داروها استفاده میکند و برای وارد کردن این مایعات به بدن انسان از انژیوکت یا اسکالپ استفاده میشود.

استفاده از ست سرم اچ دی نیازمند دقت و آگاهی از مقدار دقیق داروها و مایعاتی است که به بیمار تزریق میشود. بیش از حد تزریق مایعات می‌تواند منجر به مشکلات جدی مانند نارسایی قلبی، افزایش فشار خون و آسیب به بافت محل تزریق شود. بنابراین، این وسیله پزشکی باید با دقت و توسط افراد متخصص استفاده شود.

ست سرم HD به صورت کارتنی به فروش می‌رسد و در بسته‌ های ۲۵ عددی و کارتن ۵۰۰ عددی موجود است. برای استریل کردن این وسیله پزشکی از گاز اتیلن اکساید استفاده می‌شود تا از هر گونه آلودگی و عفونت به بیماران جلوگیری شود. این ست شامل یک فیلتر هوا با قطر 15 میکرون، شلنگی به طول 150 سانتی‌متر، روزنه‌ ای با قطر 0.015 میلی‌ متر برای فیلتر کردن مایعات و نیدلی با ابعاد 8/0 میلیمتر * 38 میلی‌متر است. این وسیله دارای تاییدیه  ISO 13485، ISO 8536-4 و CE بوده که نشان از کیفیت و استانداردهای بالای آن دارد. این محصول بعنوان یک وسیله حیاتی در تجهیزات پزشکی شناخته و برای انجام عملیات پزشکی و تراشه‌های مختلف استفاده می‌شود.

ویژگی‌های ست سرم HD

در حوزه پزشکی، استفاده از سرم‌‌ها برای تزریق داروها یکی از روش‌های متداول درمانی است که در بسیاری از موارد استفاده می‌شود. یکی از انواع سرم‌ها، ست سرم HD است که ویژگی‌ها و کاربردهای بسیار متنوعی دارد. در ادامه به بررسی ویژگی‌ها و کاربردهای این نوع سرم می‌ پردازیم.

  • غیرسمی: یکی از ویژگی‌های مهم ست سرم اچ دی، غیر سمی بودن آن است. این ویژگی باعث میشود که این سرم بتواند به طور ایمن در بدن انسان تزریق شود و به عنوان یک راه درمانی موثر در بسیاری از بیماری‌ها مورد استفاده قرار گیرد.
  • غیر تب‌زا: این محصول دارای ویژگی غیر تب زا است که به عنوان یک اصل مهم در پزشکی برای جلوگیری از انتقال بیماری‌ها از طریق تزریق‌ بسیار اهمیت دارد. این ویژگی باعث میشود که ست سرم HD به عنوان یک راه درمانی امن و موثر در بسیاری از شرایط پزشکی مورد استفاده قرار گیرد.
  • یکبار مصرف: بعنوان یک سرم یکبار مصرف طراحی شده‌اند که این ویژگی باعث میشود از نظر بهداشتی بسیار مناسب و ایمن باشد.
  • دارای کانکتور سرسوزن لوئرلاک: ست سرم اچ دی دارای کانکتور سرسوزن لوئرلاک بوده که بسیار مقاوم و ایمن است.
  • دارای اتاقک چکه منعطف و شفاف: اتاقک شفاف سبب می‌شود محتویات سرم به خوبی قابل مشاهده باشد.
  • کلمپ یا قرقره جهت تنظیم جریان: ست سرم HD دارای کلمپ یا قرقره‌ای است که به کاربر این امکان را می‌دهد تا جریان مایع را به دلخواه کنترل کند. این ویژگی سبب میشود با دقت بالا و بدون هیچ گونه نوسانات ناخواسته، مایع را تزریق کنند.
  • اسپایک تیز برای سوراخ کردن سرم: در این نوع ست سرم، اسپایکی تیز و کارآمد برای سوراخ کردن سرم ورودی وجود دارد. این ویژگی از اهمیت زیادی برای انتقال مایع به بدن بیمار و ایجاد نفوذ سریع داروها به بدن محسوب می‌شود.
  • گیره غلطکی جهت کنترل جریان تزریق مایع به بدن: با گیره غلطکی کاربر میتواند به راحتی و با دقت بالا، جریان تزریق مایع به بدن را کنترل کند. این ویژگی اهمیت زیادی برای انواع مختلف درمان‌ها و تزریقات دارویی دارد.

ست سرم اچ دی

5 نکته مهم هنگام استفاده از ست سرم اچ دی

استفاده از ست سرم اچ دی برای انجام آزمایشات و درمان‌های پزشکی بسیار رایج است، اما این محصولات دارای خطراتی نیز هستند که باید به آن‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشیم. در ادامه، به بررسی اقدامات احتیاطی برای استفاده از ست سرم اچ دی می‌پردازیم تا به حفظ سلامتی و ایمنی بیماران و کاربران این محصولات کمک شود.

  1. قبل از استفاده از ست سرم اچ دی، باید محصول و بسته‌بندی آن را به دقت بررسی کنید. هر گونه آسیب یا خرابی در بسته‌بندی میتواند منجر به ورود هوا یا آلودگی به محصول شود که برای بیماران خطرناک است.
  2. هر ست سرم اچ دی باید دارای یک شماره ساخت منحصر به فرد باشد. قبل از استفاده، مطمئن شوید که این شماره درست و معتبر است تا از اصالت محصول اطمینان حاصل کنید.
  3. استفاده از سوزن‌های به درستی سفت شده بسیار مهم است. قبل از استفاده از ست سرم اچ دی، اطمینان حاصل کنید که سوزن به درستی سفت شده‌اند تا از ورود هوا یا نفوذ دیگر مواد به محصول جلوگیری شود.
  4. هر ست سرم اچ دی برای مصرف یک باره طراحی شده است و استفاده مجدد از آن به هیچ عنوان مجاز نیست. بلافاصله پس از استفاده، محصول را دور بیندازید تا از انتقال عفونت یا آلودگی به دیگران جلوگیری شود.
  5. در صورتی که محصول یا بسته‌بندی آسیب دیده باشد، به هیچ عنوان از آن استفاده نکنید. در صورت مشاهده هر گونه آسیب یا خرابی در محصول، باید آن را به مسئولین مربوطه گزارش دهید و از استفاده از آن خودداری کنید.

با این که استفاده از ست سرم HD بسیار مرسوم است، اما باید همیشه اقدامات احتیاطی لازم را رعایت کرد. این اقدامات نه تنها به حفظ سلامت بیماران کمک میکنند بلکه از هدر رفتن محصولات نیز جلوگیری خواهند کرد.

قیمت ست سرم HD

ست سرم HD یکی از تجهیزات پزشکی مورد استفاده در بیمارستانها، مراکز درمانی و مطب‌های پزشکی است. قیمت ست‌ها معمولا بسته به کیفیت و نوع تجهیزات در آن‌ها متغیر است. این محصولات جدای از قیمتی که دارند، برای مراکز پزشکی سرمایه‌گذاری قابل توجهی محسوب میشوند. این سرمایه گذاری به دلیل اهمیت و ضرورت این تجهیزات برای ارائه خدمات پزشکی، از اهمیت بالایی برخوردار است. برای اطلاع از قیمت این محصول در حجم بالا میتوانید با فروشگاه‌های معتبر در این زمینه در ارتباط باشید.

نتیجه‌گیری

ست سرم HD یک وسیله پزشکی است که برای تزریق وریدی داروها به بدن انسان استفاده می‌شود. این وسیله دارای ویژگی‌هایی مانند غیرسمی، غیر تب‌زا، یکبار مصرف و دارای کانکتور سرسوزن لوئرلاک است. استفاده از این سرم نیازمند اقدامات احتیاطی بوده که شامل بررسی محصول و بسته‌بندی، شماره ساخت و اصالت محصول، بررسی سوزن، استفاده یکبار مصرف و اقدامات در صورت آسیب دیدگی محصول میشود. قیمت ست سرم اچ دی بسته به کیفیت و نوع تجهیزات، متغیر است. شما میتوانید این محصول را با کیفیت بالا از فروشگاه پیشگام طب خریداری کنید.

این فروشگاه با چندین سال تجربه در حوزه خرید و فروش لوازم پزشکی و تجهیزات درمانی، به عنوان یکی از پیشگامان در این صنعت شناخته میشود. فروشگاه پیشگام طب انواع کالاهای مصرفی و پزشکی را از برندهای معتبر جهانی تامین کرده و به مشتریان در سراسر کشور ارائه می‌دهد. هدف اصلی این فروشگاه، ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب به مشتریان است و برای این منظور با برندهای معتبر همکاری دائمی دارد. همچنین تیم پشتیبانی مجموعه همواره آماده ارائه خدمات پس از فروش و مشاوره به مشتریان است.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *